quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:39 schreef Penisbaard het volgende:
In een heleboel gevallen zou het verstandig zijn om kinderen te verbieden, maar ik denk niet dat er nog een politicus is die dat sinds de oorlog durft te zeggen. Eigenlijk zouden ze ook het stemrecht moeten ontnemen van een aantal mensen, zelfs mensen met het syndroom van Down krijgen een oproep om te stemmen.
Ja dit onderwerp ligt toch wel wat gevoeligquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:39 schreef Penisbaard het volgende:
In een heleboel gevallen zou het verstandig zijn om kinderen te verbieden, maar ik denk niet dat er nog een politicus is die dat sinds de oorlog durft te zeggen. Eigenlijk zouden ze ook het stemrecht moeten ontnemen van een aantal mensen, zelfs mensen met het syndroom van Down krijgen een oproep om te stemmen.
Sommige mensen moeten inderdaad gewoon preventief geruimd worden, misschien houden we dan nog wat moois overquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:38 schreef ASroma het volgende:
echt hétenenkrommend werkelijk
![]()
ons ras moet echt gezuiverd worden van dit genetisch afval.
Dit zijn geen syndroom van down patiėnten, maar 'gewoon' een verstandelijke beperkingquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, echt...
Hartstikke goed idee om mensen met het syndroom van Down kinderen te laten krijgen, hoor
Waarom ligt het punt dan zo gevoelig?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dit zijn geen syndroom van down patiėnten, maar 'gewoon' een verstandelijke beperking
Dat mag je niet zeggen want er was 100 jaar geleden iemand die 6 miljoen mensen heeft vermoord!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten inderdaad gewoon preventief geruimd worden, misschien houden we dan nog wat moois over
Omdat mensen het associėren met het idee van de übermensch en het onder controle houden van de genenpoel uit de tijd van de grote Europese burgeroorlog en gelijk "OMG !!!!1HITLER FASCISME IEDEREEN HEEFT RECHT OP KINDEREN!1!" beginnen te roepen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ligt het punt dan zo gevoelig?
Is rationeel denken dan zo erg?
Dat is voor die kinderen ook niet leuk en kan zelfs traumatisch zijn
Ja als het aan mij ligt mogen ze het doen, maar iedereen heeft toch het recht voort te planten en inderdaad wat Penisbaard hierboven zegtquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ligt het punt dan zo gevoelig?
Is rationeel denken dan zo erg?
Dat is voor die kinderen ook niet leuk en kan zelfs traumatisch zijn
Kan ook, zelfs extreem verstandelijk gehandicapten die zelf zorg nodig hebben mogen nu kinderen krijgen. Hoe kan je in vredesnaam een kind verzorgen als je jezelf al geeneens kan verzorgen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef Ladylike het volgende:
Om een auto te besturen moet je god weet hoe veel bewijzen, maar om een kind te krijgen hoef je alleen maar te leven
Ik ben voor verpichte ouder-certificaten oid voordat een kind ter wereld mag komen.
Is dat certificaat niet aanwezig? kind gaat naar opvang die wel gecertificeerd zijn
Dus als dat niet ws gebeurt was het nu wel ok om mensen in gaskamers om te brengen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:47 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen want er was 100 jaar geleden iemand die 6 miljoen mensen heeft vermoord!
Nou, wat een onzin.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat mensen het associėren met het idee van de übermensch en het onder controle houden van de genenpoel uit de tijd van de grote Europese burgeroorlog en gelijk "OMG !!!!1HITLER FASCISME IEDEREEN HEEFT RECHT OP KINDEREN!1!" beginnen te roepen.
Ja, je hebt gewoon geen ouders, om het maar grof te zeggen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:53 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja als het aan mij ligt mogen ze het doen, maar iedereen heeft toch het recht voort te planten en inderdaad wat Penisbaard hierboven zegt
Maar inderdaad, die kinderen zijn zwaar verpest. Al worden ze uit huis geplaatst, dan blijft het lijkt mij in je puberjaren verschrikkelijk zonder 'je echte' ouders.
En wie bepaalt dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kan ook, zelfs extreem verstandelijk gehandicapten die zelf zorg nodig hebben mogen nu kinderen krijgen. Hoe kan je in vredesnaam een kind verzorgen als je jezelf al geeneens kan verzorgen.
Dat wordt het einde van FOK!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten inderdaad gewoon preventief geruimd worden, misschien houden we dan nog wat moois over
grote kans dat die kinderen net zo genetisch afval zijn hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je hebt gewoon geen ouders, om het maar grof te zeggen.
Volgens mij zorg je eerder voor hun op jonge leeftijd dan andersom.
Ik vind het triest.
Meestal hebben die kinderen wel een normale intelligentie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:03 schreef ASroma het volgende:
[..]
grote kans dat die kinderen net zo genetisch afval zijn hoor
En al is het niet doordat ze echt een beperking hebben, dan is het wel door het gebrek aan opvoedingquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:03 schreef ASroma het volgende:
[..]
grote kans dat die kinderen net zo genetisch afval zijn hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |