abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79863073
Wat verschrikkelijk om te zien, ouders met een verstandelijke beperking. Waarom kunnen we het niet gewoon verbieden

http://dokument.ncrv.nl/

Een vrouw die 4 keer zwanger is geweest en 4 keer haar kind uit huis is geplaatst en vervolgens gewoon weer zwanger wordt. Vervolgens gewoon blijft blowen en elke hulp weg stuurt en daarna de hulpdiensten verwijten dat ze hun best niet doen

Vader die zijn kind verwaarloost en dat vervolgens ontkent terwijl er verwondingen op het lichaam van het kind zitten

Klacht: ouders die niet kunnen opvoeden en het toch blijven doen
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:38:22 #2
97934 ASroma
Flamboyant
pi_79863314
echt hé tenenkrommend werkelijk

ons ras moet echt gezuiverd worden van dit genetisch afval.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:39:23 #3
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_79863346
In een heleboel gevallen zou het verstandig zijn om kinderen te verbieden, maar ik denk niet dat er nog een politicus is die dat sinds de oorlog durft te zeggen. Eigenlijk zouden ze ook het stemrecht moeten ontnemen van een aantal mensen, zelfs mensen met het syndroom van Down krijgen een oproep om te stemmen.
pi_79863377
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:39 schreef Penisbaard het volgende:
In een heleboel gevallen zou het verstandig zijn om kinderen te verbieden, maar ik denk niet dat er nog een politicus is die dat sinds de oorlog durft te zeggen. Eigenlijk zouden ze ook het stemrecht moeten ontnemen van een aantal mensen, zelfs mensen met het syndroom van Down krijgen een oproep om te stemmen.
pi_79863410
Nee, echt...
Hartstikke goed idee om mensen met het syndroom van Down kinderen te laten krijgen, hoor
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:43:02 #6
267444 Skonk
Free Skonk
pi_79863456
Alsof mensen met het syndroom van Down dommer zijn dan Marokkanen
pi_79863485
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:39 schreef Penisbaard het volgende:
Ja dit onderwerp ligt toch wel wat gevoelig

Gvd de vader, die in de OP al genoemd staat, weigert aan een therapie tegen huiselijk geweld mee te werken, want volgens hem is dat niet aan de orde. Ook al betekent dat dat zijn kind uit huis wordt geplaatst. Dan stuurt hij de gezins'coaches' weg, onder de bedreiging dat die ze er uit trapt als ze niet opschieten

Kansloze mensen, kinderen worden gelijk verpest
pi_79863504
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:38 schreef ASroma het volgende:
echt hé tenenkrommend werkelijk

ons ras moet echt gezuiverd worden van dit genetisch afval.
Sommige mensen moeten inderdaad gewoon preventief geruimd worden, misschien houden we dan nog wat moois over
pi_79863533
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, echt...
Hartstikke goed idee om mensen met het syndroom van Down kinderen te laten krijgen, hoor
Dit zijn geen syndroom van down patiėnten, maar 'gewoon' een verstandelijke beperking
pi_79863584
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:45 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Dit zijn geen syndroom van down patiėnten, maar 'gewoon' een verstandelijke beperking
Waarom ligt het punt dan zo gevoelig?
Is rationeel denken dan zo erg?

Dat is voor die kinderen ook niet leuk en kan zelfs traumatisch zijn
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:47:08 #11
267444 Skonk
Free Skonk
pi_79863590
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef SperzieboonToon het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten inderdaad gewoon preventief geruimd worden, misschien houden we dan nog wat moois over
Dat mag je niet zeggen want er was 100 jaar geleden iemand die 6 miljoen mensen heeft vermoord!
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:49:41 #12
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_79863679
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Omdat mensen het associėren met het idee van de übermensch en het onder controle houden van de genenpoel uit de tijd van de grote Europese burgeroorlog en gelijk "OMG !!!!1HITLER FASCISME IEDEREEN HEEFT RECHT OP KINDEREN!1!" beginnen te roepen.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:53:08 #13
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_79863785
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja als het aan mij ligt mogen ze het doen, maar iedereen heeft toch het recht voort te planten en inderdaad wat Penisbaard hierboven zegt

Maar inderdaad, die kinderen zijn zwaar verpest. Al worden ze uit huis geplaatst, dan blijft het lijkt mij in je puberjaren verschrikkelijk zonder 'je echte' ouders.
pi_79863812
Schrijnend inderdaad
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:56:28 #15
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_79863912
Om een auto te besturen moet je god weet hoe veel bewijzen, maar om een kind te krijgen hoef je alleen maar te leven
Ik ben voor verpichte ouder-certificaten oid voordat een kind ter wereld mag komen.
Is dat certificaat niet aanwezig? kind gaat naar opvang die wel gecertificeerd zijn
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:59:27 #16
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_79864040
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef Ladylike het volgende:
Om een auto te besturen moet je god weet hoe veel bewijzen, maar om een kind te krijgen hoef je alleen maar te leven
Ik ben voor verpichte ouder-certificaten oid voordat een kind ter wereld mag komen.
Is dat certificaat niet aanwezig? kind gaat naar opvang die wel gecertificeerd zijn
Kan ook, zelfs extreem verstandelijk gehandicapten die zelf zorg nodig hebben mogen nu kinderen krijgen. Hoe kan je in vredesnaam een kind verzorgen als je jezelf al geeneens kan verzorgen.
pi_79864061
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:47 schreef Skonk het volgende:

[..]

Dat mag je niet zeggen want er was 100 jaar geleden iemand die 6 miljoen mensen heeft vermoord!
Dus als dat niet ws gebeurt was het nu wel ok om mensen in gaskamers om te brengen? wat een rare redenatie.
pi_79864063
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:49 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Omdat mensen het associėren met het idee van de übermensch en het onder controle houden van de genenpoel uit de tijd van de grote Europese burgeroorlog en gelijk "OMG !!!!1HITLER FASCISME IEDEREEN HEEFT RECHT OP KINDEREN!1!" beginnen te roepen.
Nou, wat een onzin.
Niemand is gebaat bij verstandelijke beperkten die kinderen krijgen.
En dan heb ik het niet over dat die kinderen niet gewenst zouden zijn.

Als die mensen met een verstandelijke beperking niet dag en nacht gemonitord worden, dan gaat het pas goed mis. Willen we daar heen dan?
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:00:12 #19
97934 ASroma
Flamboyant
pi_79864069
maar dat genetisch afval neemt ook echt niet bewust kinderen hoor. De basale levensbehoeft seks bevredigen ze gewoon, tjah daar is ook niks mis mee. Jammer voor hun dat er kinderen uit voort kunnen komen.

gewoon verplicht sterilisieren bij IQ onder 85.
pi_79864094
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:53 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Ja als het aan mij ligt mogen ze het doen, maar iedereen heeft toch het recht voort te planten en inderdaad wat Penisbaard hierboven zegt

Maar inderdaad, die kinderen zijn zwaar verpest. Al worden ze uit huis geplaatst, dan blijft het lijkt mij in je puberjaren verschrikkelijk zonder 'je echte' ouders.
Ja, je hebt gewoon geen ouders, om het maar grof te zeggen.
Volgens mij zorg je eerder voor hun op jonge leeftijd dan andersom.

Ik vind het triest.
pi_79864124
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:59 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Kan ook, zelfs extreem verstandelijk gehandicapten die zelf zorg nodig hebben mogen nu kinderen krijgen. Hoe kan je in vredesnaam een kind verzorgen als je jezelf al geeneens kan verzorgen.
En wie bepaalt dat eigenlijk?
Daar ben ik wel benieuwd naar.

En met welke argumenten onderbouwen ze dat?
" Ze hebben er recht op? "

PFF
pi_79864153
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef SperzieboonToon het volgende:

[..]

Dat wordt het einde van FOK!
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:03:17 #23
97934 ASroma
Flamboyant
pi_79864185
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, je hebt gewoon geen ouders, om het maar grof te zeggen.
Volgens mij zorg je eerder voor hun op jonge leeftijd dan andersom.

Ik vind het triest.
grote kans dat die kinderen net zo genetisch afval zijn hoor
pi_79864274
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:03 schreef ASroma het volgende:

[..]

Meestal hebben die kinderen wel een normale intelligentie.
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:06:17 #25
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_79864290
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:03 schreef ASroma het volgende:

[..]

En al is het niet doordat ze echt een beperking hebben, dan is het wel door het gebrek aan opvoeding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')